Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach

Autorzy: Małgorzata Bednarczyk (red.)
Rodzaj
Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach
Wydawca: CeDeWu
ISBN:978-83-7556-157-9
Data dodania:2014-05-21
Format: 165x235
Oprawa: Miękka
Podtytuł: Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach
Rok wydania: 2011
Stron: 174


Książka Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sekto­ra publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką.
Pozwoli na:
- przełamywanie stereotypów typowych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach,
- nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych kompetencji regionów,
- efektywną budowę oraz zarządzanie marką biznesu i regionu, na globalnym rynku turystycznym.

„(...) długo wyczekiwana pozycja przez studentów i przedsiębiorców biznesu turystycznego."
Jagna Marczułajtis-Walczak

„Książka (...) wypełni istotną lukę na rynku wydawnictw menedżerskich zorientowanych na doskonalenie usług turystycznych, zwłaszcza w układach regionalnych"
z recenzji prof. zw. dr. hab. Kazimierza Perechudy
Wprowadzenie 7


Część I
Budowa potencjału konkurencyjności turystyki w regionach

Rozdział 1
Orientacja konkurencyjna w zarządzaniu turystyką 13

Rozdział 2
Marka w turystyce 35


Część II
Uwarunkowania konkurencyjności biznesu turystycznego w polskich regionach

Rozdział 1
Syntetyczny obraz rynku turystycznego w Polsce 57

Rozdział 2
Czynniki konkurencyjności biznesu turystycznego w regionach - podstawy metodyczne badań 65

Rozdział 3
Profile konkurencyjności MSPT w Polsce 75
3.1. Wprowadzenie teoretyczne 75
3.2. Omówienie wyników badań 75
3.3. Podsumowanie 79

Rozdział 4
Jakość kapitału ludzkiego w regionach 81
4.1. Wprowadzenie teoretyczne 81
4.2. Omówienie wyników badań 84
4.3. Podsumowanie 88
4.4. Rekomendacje 89

Rozdział 5
Instytucjonalne wsparcie finansowe przedsiębiorstw turystycznych 91
5.1. Wprowadzenie teoretyczne 91
5.2. Omówienie wyników badań 93
5.3. Podsumowanie 101

Rozdział 6
Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach turystycznych 103
6.1. Wprowadzenie teoretyczne 103
6.2. Omówienie wyników badań 105
6.3. Podsumowanie 110
6.4. Rekomendacje 111

Rozdział 7
Innowacyjność przedsiębiorstw turystycznych 113
7.1. Wprowadzenie teoretyczne 113
7.2. Omówienie wyników badań 115
7.3. Podsumowanie 122
7.4. Rekomendacje 123

Rozdział 8
Kierunki wykorzystania technologii informacyjnej w przedsiębiorstwach turystycznych 125
8.1. Technologie informacyjne jako kluczowy czynnik budowy konkurencyjności w sektorze turystycznym 125
8.2. Dźwignie konkurencyjności związane z wykorzystaniem technologii informacyjnych - analiza wyników badań 131
8.3. Podsumowanie 164
8.4. Rekomendacje 165

Zakończenie 167

Bibliografia 169

Opinie i oceny (0)

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Komentarze i opinie mogą dodawać tylko zalogowani Klienci.
Oprogramowanie sklepu internetowego SKY-SHOP Sklep internetowy
Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie

Produkt został dodany do koszyka

Do Twojego koszyka została dodana wybrana ilość sztuk produktu. Podczas realizacji zamówienia będzie można ją zmienić.

Szczegółowa zawartość koszyka znajduje się u góry strony pod ikoną koszyka.

Informacja

Produkt został dodany do przechowalni

Dział handlowy

- Tel: 22 396 15 00 
- Mob. 53 396 15 00

- E-mail:

hurt@cedewu.pl
dystrybucja@cedewu.pl

imagedystrybucja.cedewu