Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie

Autorzy: Wacław Šmid
Rodzaj
Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie
Wydawca: CeDeWu
ISBN:978-83-7556-850-9
Data dodania:2016-07-12
Format: 165x235
Oprawa: Miękka
Podtytuł: Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie
Rok wydania: 2016
Stron: 294


Biznes. Potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd też koncepcja niniejszej książki, bo ów „biznes" to coś więcej.

Psychologicznie rzecz ujmując, to na pewno negocjacje, a więc pewne sposoby komunikowania się ludzi. W bezpośrednich kontaktach dochodzą do głosu niemal dziś zapomniane elementy, takie jak: kwestie wiary w dobre intencje, intuicja jako ciekawe i złożone zjawisko, nasze stany emocjonalne czy też wreszcie niezwykle ważna w życiu - wyobraźnia.

W ujęciu socjologii to cała gama elementów, z których także składa się autentyczne komunikowanie. Mamy więc wpływ archetypów, stereotypów, licznych fobii i obsesji. Posługujemy się często sloganami i ulegamy swoistej iluzji. Ale także używamy tego, co mają w swym dorobku poeci - metafor.

W kulturze i polityce nie ma biznesu bez komunikowania. Z jednej strony, dużą rolę odgrywa gra interesów, z drugiej - przyswojone w ciągu całego życia wzory kultury i sposoby skutecznego konsensusu. Nawet z udziałem religii.

Pozostaje sztuka i upowszechniające ją media. W naszym złożonym świecie mamy do czynienia z tak bogatym i różnorodnym materiałem napędzającym komunikację między ludźmi i całymi grupami, a nawet narodami, że każde nowe zjawisko artystyczne czy medialne da się w tym celu zastosować.

Jak widać, BIZNES TO ZJAWISKO WIELOWYMIAROWE zarówno w ujęciu ludzkim, jak i materialnym. W tym rozumieniu zaczyna być zjawiskiem INTERESUJĄCYM. Dla ucznia, studenta, nauczyciela, a nawet pracownika (tym bardziej!) nauki na wyższej uczelni. Ta książka o komunikowaniu w biznesie stara się nas uczyć prawdziwego rozumienia tego zjawiska w ogóle. W różnych dziedzinach naszego życia. Zwłaszcza w obecnej epoce, kiedy ludzie „komunikują się" siedząc samotnie w czterech ścianach, a „najlepsze życzenia" przesyła się mailami tak, jakby to byli żywi rozmówcy.

Słowo wstępne 7

1. Założenia ontyczne komunikowania w biznesie 9

2. Ogólna i szczegółowa charakterystyka kontekstu biznesowego 59

3. Psychologiczne aspekty komunikowania biznesowego 71

4. Socjologiczne aspekty komunikowania biznesowego 87

5. Aspekty religijne i mistyczne w komunikacji biznesowej 133

6. Elementy sztuki w komunikacji biznesowej 143

7. Aspekty symboliczne w komunikowaniu biznesowym 153

8. Ekspresja teatralna w komunikacji biznesowej 183

9. Aspekty kreatywności w komunikacji biznesowej 187

10. Kultura i sukces w komunikowaniu biznesowym 207

11. Mity językowe w mediach i biznesie 231

Opinie i oceny (0)

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Komentarze i opinie mogą dodawać tylko zalogowani Klienci.
Oprogramowanie sklepu internetowego SKY-SHOP Sklep internetowy
Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie

Produkt został dodany do koszyka

Do Twojego koszyka została dodana wybrana ilość sztuk produktu. Podczas realizacji zamówienia będzie można ją zmienić.

Szczegółowa zawartość koszyka znajduje się u góry strony pod ikoną koszyka.

Informacja

Produkt został dodany do przechowalni

Dział handlowy

- Tel: 22 396 15 00 
- Mob. 53 396 15 00

- E-mail:

hurt@cedewu.pl
dystrybucja@cedewu.pl

imagedystrybucja.cedewu