• YOUTILITY. Czyli dlaczego inteligentny marketing polega na pomocy, a nie medialnym szumie?

Żyjemy w czasach, kiedy w wyścigu o uwagę konsumentów nie wystarczy już pokonać wyłącznie konkurencję. Teraz firmy rywalizują o czas użytkowników również z członkami ich rodzin, znajomymi, przyjaciółmi, zabawnymi wirusowymi filmikami czy blogami o „słodkich kociakach". Atrakcyjność i niecodzienne cechy Twoich produktów i usług nie są już gwarancją wyróżnienia własnej marki w sieci. Czas zaniechać pogoni za wyjątkowością i zadać sobie pytanie: „Jak mogę pomóc moim klientom?". Jay Baer zwraca uwagę, iż jeśli uda Ci się coś sprzedać, zdobywasz zwykle jednorazowego klienta. Jeśli jednak komuś pomożesz, wówczas może on stać się Twoim klientem na całe życie. Książka „Youtility" pomaga odrzucić przestarzałe metody marketingowe i proponuje zastosowanie nowatorskiego podejścia. Nadszedł bowiem czas, aby Twój marketing stał się naturalnie przydatny. Przełomowa filozofia Youtility, którą prezentuje Baer, polega na utylitarności i bezpłatnym udostępnianiu wiedzy przydatnej klientom. Prowadzi ona w

Podtytuł YOUTILITY. Czyli dlaczego inteligentny marketing polega na pomocy, a nie medialnym szumie?
Tytuł oryginalny Youtility. Why Smart Marketing is about Help not Hype
Autor Jay Baer
Tłumaczenie Marta Szablowska
Rok wydania 2014
Oprawa Miękka
Format 145x210
Stron 212
42.00 28.56
Do końca promocji pozostało:
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
28.98
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
ISBN 978-83-7556-020-8

Żyjemy w czasach, kiedy w wyścigu o uwagę konsumentów nie wystarczy już pokonać wyłącznie konkurencję. Teraz firmy rywalizują o czas użytkowników również z członkami ich rodzin, znajomymi, przyjaciółmi, zabawnymi wirusowymi filmikami czy blogami o „słodkich kociakach". Atrakcyjność i niecodzienne cechy Twoich produktów i usług nie są już gwarancją wyróżnienia własnej marki w sieci. Czas zaniechać pogoni za wyjątkowością i zadać sobie pytanie: „Jak mogę pomóc moim klientom?". Jay Baer zwraca uwagę, iż jeśli uda Ci się coś sprzedać, zdobywasz zwykle jednorazowego klienta. Jeśli jednak komuś pomożesz, wówczas może on stać się Twoim klientem na całe życie. Książka „Youtility" pomaga odrzucić przestarzałe metody marketingowe i proponuje zastosowanie nowatorskiego podejścia. Nadszedł bowiem czas, aby Twój marketing stał się naturalnie przydatny.

Przełomowa filozofia Youtility, którą prezentuje Baer, polega na utylitarności i bezpłatnym udostępnianiu wiedzy przydatnej klientom. Prowadzi ona w ten sposób do rewolucyjnej transformacji w relacjach pomiędzy firmami a klientami.

Na dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się oraz poddanym niezwykłej saturacji, rynku ciężko jest przebić się, będąc uzbrojonym jedynie w czysty produkt. Jednak prowadzenie przydatnej kampanii informacyjnej daje już taką możliwość. W tej przełomowej książce Baer słowem „Youtility" określa proces stawania się wartościowym dla klientów. Ja nazywam to inteligencją.
David Meerman Scott
autor bestsellera „The New Rules of Marketing and PR"

Co tak naprawdę oznacza termin stworzenie ujmującej treści? Książka, którą trzymasz w rękach, dostarcza zarówno szerszej wizji, jak i szczegółowe­go planu pomagającego w tworzeniu treści i marketingu, za który Twoi klienci będą Ci wdzięczni.
Ann Handley
manager ds. polityki publikacji w firmie MarketingProfs oraz współautorka książki „Treść jest kluczowa"

Przedmowa 9
Wprowadzenie 17

Część I
Rewolucja w marketingu

Rozdział 1. Świadomość TOM 23
Nie zdobędziesz klientów, do których nie potrafisz dotrzeć: obalanie krajobrazu medialnego 25
Brak zaufania konsumentów zmniejsza efektywność świadomości TOM 29

Rozdział 2. Świadomość obecności marki 33
O początkach marketingu przychodzącego i dlaczego to jedynie część prawdy? 34
Morze konkurencji zmniejsza przewagę wyszukiwarek 36

Rozdział 3. Świadomość łączności z marką 41
Stosunki handlowe oraz życie prywatne zostały połączone 41
Dwie strategie, które są lepsze niż lawina zaproszeń 43
@HiltonSuggest i siła Youtility w czasie rzeczywistym 45
Aplikacja Dziecięcego Szpitala w Phoenix i moc pozbywania się niezdecydowania 48
Sit or Squat firmy Charmin − czyli siła odpowiadania na najbardziej przyziemne pytania 50
Taxi Mike i siła «niezaawansowanej technologicznie» Youtility 54
Dlaczego Youtility nie jest uniwersalne? 55
Trzy fakty o Youtility 57

Część II
Trzy fakty o Youtility

Rozdział 4. Samoobsługowe zdobywanie informacji 61
Koncepcja zerowego momentu prawdy i wzrost zapotrzebowania klientów na informacje 62
Zawsze online. Nieograniczony dostęp do internetu uczynił nas wszystkich pasywno-agresywnymi 66
Śmierć sprzedawców 68
Life Technologies oferuje informację samoobsługową poprzez interaktywne wideo 71
Clorox daje możliwość samoobsługi w sferze informacji o plamach i zabrudzeniach 72
„Big Poppa" prowadzi kampanię dostępu do samodzielnego zdobywania informacji 74
Angie's List: Youtility od pierwszego dnia 77

Rozdział 5. Całkowita jawność 81
Parki Holiday World i Splashin' Safari − czyli odpowiedzi na Twoje pytania, których istnienia nie byłeś świadomy 83
Oczekiwania Twoich klientów ulegają zmianom 87
Kanadyjski McDonald's nie ma nic do ukrycia 89
Warby Parker odpowie na każde pytanie 93
Freezer Burns: odpowiadaj na pytania i zdobądź władzę w branży 95
Pozwól, aby to klienci odpowiadali na pytania 100

Rozdział 6. Znaczenie natychmiastowego działania 103
Meijer oszczędza czas klientów dzięki swojej „Nawigacji po sklepach" 109
Walka z showroomingiem 111
Aplikacja CoachSmart pomaga trenerom zwiększyć bezpieczeństwo zawodników 115
Dan Deacon sprawia, że fani stają się częścią show 119
Scotts Miracle-Gro rozwiązuje sezonowe problemy ogrodnicze 121
Syncapse pomaga firmom w planowaniu ich rocznego budżetu marketingowego 125

Część III
Sześć kroków prowadzących do stworzenia Youtility

Rozdział 7. Określenie potrzeb klienta 129
Wyszukiwarka internetowa to encyklopedia wiedzy o konsumencie 130
Rozmowy w sieci ujawniają potrzeby klientów 133
Web Analytics oraz Internal Search report pokażą Ci, co w dzisiejszych czasach się sprawdza 135
Spytaj klientów, czego tak naprawdę oczekują? 136

Rozdział 8. Stwórz mapę potrzeb klienta, aby zbudować przydatny marketing 141
Zatomizuj swój marketing, aby dotrzeć do większego Audytorium 145

Rozdział 9. Promuj swój marketing 149
Związek pomiędzy Youtility oraz mediami społecznościowymi 153
Twoja najważniejsze (oraz najczęściej pomijane) audytorium 157

Rozdział 10. Dodaj Insourcing do swojego Youtility 161
Kanadyjski McDonald's oraz okolicznościowy insourcing 163
SAP i nieobowiązkowy insourcing 165
IBM oraz Insourcing wspomagany 166
OpenView Venture Partners oraz insourcing obligatoryjny 167

Rozdział 11. Uczyń Youtility procesem, a nie projektem 171
Twoi klienci już jutro mogą potrzebować od Ciebie czegoś innego 172
Nowe technologie otwierają przed nami więcej możliwości na wykorzystanie Youtility 174
Dobre pomysły nie mają daty ważności 176

Rozdział 12. Pilnuj statystyk 181
Miara konsumpcji 182
Miara wsparcia i udostępniania 184
Miara generacji zainteresowania 185
Metryki sprzedaży 186
Zwrot z inwestycji: Czy gra jest warta świeczki? 187

Youtility - krótka powtórka 191
Podziękowania 199
Od autora: napisz do mnie 201
Przypisy 203

Jay Baer to miłośnik tequili, konsultant od spraw marketingu wolnego od szumu medialnego oraz wykładowca. Jest prezesem firmy
Convince&Convert, która pomaga markom przenieść ich cyfrowy marketing z poziomu definiowanego jako dobry na poziom świetny. Jay to pionier ekspansji w sieci oraz założyciel pięciu firm. Był konsultantem w sprawach marketingu dla ponad 700 przedsiębiorstw, włączając w to 29 firm figurujących w rankingu FORTUNE 500.
Jego blog Convince&Convert jest, według Content Marketing Institute, najlepszym na świecie źródłem informacji o content marketingu (marketingu treści). Jay jest również współautorem książki: The NOW Revolution: 7 Shifts to Make Your Business Faster, Smarter and More Social, prowadzi także popularne, ukazujące się co tydzień podcasty - Social Pros.
Odwiedź jego stronę internetową jaybaer.com lub skontaktuj się
z nim na Twitterze - @jaybaer.

Wprowadzenie
1. Boyle, Matthew, „Best Buy's Giant Gamble", CNNMoney, 29 marca 2006, [dostęp: 21 stycznia 2013] , http://money.cnn.com/magazines/fortune/fortune_archive/2006/04/03/8373034/index.htm.

Rozdział 1. Świadomość TOM
1. Wywiad z autorem, 11 października 2011.
2. Wikipedia: wyniki wyszukiwania dla hasła: „Top-rated programs", zgodnie
z ratingiem Nielsena, [dostęp: 26 stycznia 2013], http://en.wikipedia.org/wiki/Nielsen_ratings#Top-rated_programs.
3. Edmonds, Rick et al., „Newspapers: By the Numbers" The State of the News Media 2012, [dostęp: 21 stycznia 2013], http://stateofthemedia.org/2012/newspapers-building-digitalrevenues-proves-painfully-slow/newspapers-by-the-numbers.
4. Baer, Jay, „9 Surprising New Facts About Social Media in America" Convince & Convert, 30 grudnia 2011, [dostęp: 21 stycznia 2013],http://www.convinceandconvert.com/socialmedia-strategy/9-surprising-new-facts-about-social-media-inamerica-2.
5. „Buzz in the Blogosphere: Millions More Bloggers and Blog Readers" The Nielsen Company, [dostęp: 21 stycznia 2013], http://blog.nielsen.com/nielsenwire/online_mobile/buzz-in-theblogosphere-millions-more-bloggers-and-blog-readers.
6. Rohrs, Jeff i Stewart, Morgan, „The Social Break-Up" ExactTarget, [dostęp: dnia 21 stycznia 2013], http://www.exacttarget.com/subscribers-fans-followers/social-breakup.aspx.
7. Rohrs, Jeff i Stewart, Morgan, „The Social Break-Up UK" ExactTarget, [dostęp: 21 stycznia 2013], http://www.exacttarget.com/subscribers-fans-followers/sff12.aspx.
8. „2013 Edelman Trust Barometer Executive Summary" Edelman, [dostęp: 26 stycznia 2013], http://scribd.com/doc/121501475/Exective-Summary-2013-Edelman-Trust-Barometer.
9. Wywiad z autorem, 11 października 2012.
Rozdział 2. Świadomość dostępności
1. Clark, Nick, „R for Recovery Plan? Yell Plots Digital Future" The Independent, 18 maja 2011, [dostęp: 21 stycznia 2013], http://www.independent.co.uk/news/business/analysis-andfeatures/r-for-recovery-plan-yell-plots-digital-future- 2285553.html.
2. Bellis, Mary, „The History of the Yellow Pages" About.com, [dostęp: 21 stycznia 2013], http://inventors.about.com/od/xyzstartinventions/a/yellow_pages.htm.
3. Wall, Aaron, „History of Search Engines: From 1945 to Google Today" Search Engine History, [dostęp: 21 stycznia 2013].
4. Pewnie właśnie zajrzałeś na tył książki, aby przyjrzeć się mojemu zdjęciu. To prawda, wyglądam zwodniczo młodo. To właśnie mój urok.
5. Analiza ilości wyników wyszukiwania dla frazy inbound marketing przy użyciu Google Trends, Google, [dostęp: 21 stycznia 2013], http://www.google.com/trends/explore#q=inbound%20marketing.
6. Godin, Seth, „Harvest demand or create it?" Seth Godin, 30 października 2012, [dostęp: 21 stycznia 2013], http://sethgodin.typepad.com/seths_blog/2012/10/harvest-demand-or-create-it.html.
7. Van Boskirk, Shar, „The Forrester Wave: US Search Marketing Agencies, Q1 2011" Forrester, 21 stycznia 2011, [dostęp: 21 stycznia 2013], http://www.icrossing.com/articles/forrestersearch-wave-report-Q12011.pdf.
8. Ankeny, Jason, „Amazon acquires text-to-speech firm Ivona to rival Apple's Siri" FierceMobile Content, 24 stycznia 2013, [dostęp: 21 stycznia 2013], http://www.fiercemobilecontent.com/story/amazon-acquires-text-speech-firm-ivona-rival-applessiri/2013-01-24.
9. Tom Webster et al., „The Social Habit 2012 4Q Research Report" Edison Research, [dostęp: 21 stycznia 2013], http://www.socialhabit.com.
10. Wywiad z autorem, 22 października 2012.
11. Wywiad z autorem, 23 października 2012.
12. Wywiad z autorem, 11 października 2012.

Rozdział 3. Świadomość łączności z marką
1. Webster et al., „The Social Habit ..."
2. Wywiad z autorem, 7 września 2012.
3. Wywiad z autorem, 18 września 2012.
4. Wywiad z autorem, 14 września 2012.
5. Wywiad z Kim Corak (z zespołu badawczego Youtility), 25 października 2012.
6. 4 RUNNER, komentarz znaleziony na iTunes dotyczący Sit or Squat, 2 września 2012, [dostęp: 21 stycznia 2013].
7. Wywiad z Kim Corak (z zespołu badawczego Youtility), 18 października 2012.
8. Wywiad z autorem, 26 września 2012.
9. Wywiad z autorem 3 października 2012.

Rozdział 4. Samoobsługowe zdobywanie informacji
1. Lecinski, Jim, „Winning the Zero Moment of Truth" Google, 24 czerwca 2011, [dostęp: 21 stycznia 2013], http://www.zeromomentoftruth.com.
2. Lecinski, Jim, „Winning the Zero Moment of Truth ..."
3. Ibidem.
4. Wywiad z autorem, 12 października 2012.
5. Weidauer, Jeff, „Why Marketers Need to Rethink the Path to Purchase" iMediaConnection, 3 kwietnia 2012, [dostęp: 21 stycznia 2013], http://www.imediaconnection.com/content/31371.asp.
6. Solis, Brian, „Why Do Customers Use Social Networks for Customer Service? Because They Can..." Brian Solis, 2 października 2012, [dostęp: 21 stycznia 2013], http://www.briansolis.com/2012/10/why-do-customers-use-social-networks-forcustomer-service-because-they-can.
7. Wywiad z autorem, 19 września 2012.
8. Lapter, Ana, „The Most Important Number in B2B Marketing" CEB Marketing, 31 sierpnia 2011, [dostęp: 21 stycznia 2013], http://www.executiveboard.com/marketing-blog/the-mostimportant-number-in-b2b-marketing.
9. Lapter, Ana, „The Most Important Number in B2B Marketing ..."
10. Wywiad z autorem, 26 września 2012.
11. Brohan, Mark, „Sales Rise But Not Profits for Blue Nile in the Third Quarter" Internet Retailer, 1 listopada 2012, [dostęp: 21 stycznia 2013], http://www.internetretailer.com/2012/11/01/sales-rise-not-profits-blue-nile-third-quarter.
12. „eBay Motors Fast Facts Q2 2012" eBay, [dostęp: 21 stycznia 2013], http://www.ebayinc.com/assets/pdf/fact_sheet/eBay_Motors_Fact_Sheet_Q2_2012.pdf.
13. Baer, Jay, „Now THIS is How You Do Video Marketing as a Brand" Convince & Convert, 20 grudnia 2011, [dostęp: 21 stycznia 2013], http://www.convinceandconvert.com/videomarketing/now-this-is-how-you-do-video-marketing-as-abrand.
14. Wywiad z Kim Corak (z zespołu badawczego Youtility), 24 października 2012.
15. „2012 Appy Awards Winners," MediaPost Communications, accessed January 21, 2013. http://www.mediapost.com/appyawards/winners/?event=2012.
16. „Wywiad z Big Poppa" Hathway, 7 lipca 2011, [dostęp: 21 stycznia 2013], http://www.wearehathway.com/blog/web-development/an-interview-with-big-poppa.
17. „American Royal Grand Champion Winner Big Poppa Smokers" Cowgirl's Country Life, 7 października 2012, [dostęp: 21 stycznia 2013], http://cowgirlscountry.blogspot.com/2012/10/american-royal-grand-champion-winner.html.
18. Wywiad z Kim Corak (z zespołu badawczego Youtility), 23 października 2012.

Rozdział 5. Całkowita jawność
1. Wywiad z Danem Kochem i Paulem Werne, przeprowadzony przez Kim Corak (z zespołu badawczego Youtility), 2 października 2012.
2. Komentarze znalezione na TripAdvisor dotyczące Holiday World and Splashin' Safari dostępne na www.tripadvisor.com, [dostęp: 26 stycznia 2013].
3. Wroblewski, Luke, „The Continuing History of Amazon's Tab Navigation" Luke W., 14 września 2007, [dostęp: 26 stycznia 2013], http://lukew.com/ff/entry.asp?582.
4. Wywiad z autorem, 23 października 2012.
5. Singel, Ryan, „Oct. 27, 1994: Web Gives Birth to Banner Ads" Wired: This Day in Tech, 27 października 2010, [dostęp: 26 stycznia 2013], http://www.wired.com/thisdayintech/2010/10/1027hotwired-banner-ads.
6. Wywiad z autorem, 23 października 2012.
7. Wywiad z autorem, 25 września 2012.
8. 1-800-BUTTERBALL or visit http://www.butterball.com/tipshow-tos/turkey-experts/overview.
9. Wywiad z autorem, 19 grudnia 2012.
10. Zax, David, „Fast Talk: How Warby Parker's Cofounders Disrupted the Eyewear Industry and Stayed Friends" Fast Company, 22 lutego 2012, [dostęp: 26 stycznia 2013], http://www.fastcompany.com/1818215/fast-talk-how-warby-parkerscofounders-disrupted-eyewear-industry-and-stayed-friends.
12. Greg wciąż pracuje jako online marketer. Freezer Burns to wyłącznie hobby.
13. Wywiad z autorem, 7 listopada 2012.
14. Rohrs, Jeff and Stewart, Morgan, „Retail Touchpoints Exposed" ExactTarget, [dostęp: 26 stycznia 2013], http://assets.exacttarget.com/pdf/SFF16_WEB.pdf.
15. Wywiad z autorem, 14 września 2012.

Rozdział 6. Znaczenie natychmiastowego działania
1. Colony, George, „The Mobile War" Counterintuitive CEO, 15 października 2012, [dostęp: 26 stycznia 2013], http://blogs.forrester.com/george_colony/12-10-15-the_mobile_war.
2. Paczkowski, John, „84 Million iPads, 400 Million iOS Devices and More Big Numbers From Apple" All Things D, 12 września 2012, [dostęp: 26 stycznia
2013], http://allthingsd.com/20120912/84-million-ipads-400-million-ios-devices-and-morebig-numbers-from-apple.
3. Lunden, Ingrid, „Free Apps Account for 89% Of All Downloads; Most Of The Rest Under $3; iOS Store Biggest Of Them All" Techcrunch, 11 września 2012, [dostęp: 26 stycznia 2013], http://Techcrunch.com/2012/09/11/free-apps.
4. „Global Mobile Statistics 2012 Part A: Mobile Subscribers; Handset Market Share; Mobile Operators," mobiThinking, grudzień 2012, [dostęp: 26 stycznia 2013], http://mobithinking.com/mobile-marketing-tools/latest-mobile-stats/a #subscribers.
5. „What Makes Asia Pacific the Most Exciting Mobile Market in the World?", Wywiad z Rohit Dadwal, MD Asia Pacific, MMA," mobiThinking, 12 maja 2011, [dostęp: 26 stycznia 2013], http://mobithinking.com/mobile-asia-pacific-mma-interview.
6. Wywiad z autorem, 18 września 2012.
7. Webster et al., „The Social Habit ..."
8. „Factors Driving Millennial Shoppers' CPG Brand Selection" Marketingcharts.com via SymphonyIRI, lipiec 2012, [dostęp: 26 stycznia 2013]. http://www.marketingcharts.com/direct/millennials-cpg-brand-choices-influenced-by-promotions-newmedia-22573/symphonyiri-millennials-cpg-brand-decisionfactors-july2012png.
9. Wywiad z Kim Corak (z zespołu badawczego Youtility), 18 października 2012.
10. Brownell, Matt, „Can Retailers Beat the 'Showrooming' Effect This Christmas?" Daily Finance, 22 października 2012, [dostęp: 26 stycznia 2013], http://www.dailyfinance.com/2012/10/22/christmas-shopping-showrooming-online-price-match.
11. Deckert, Steve, „Dear Best Buy, Target & Other Retailers: Showrooming Isn't Your Problem" Sweettooth, 17 września 2012, [dostęp: 26 stycznia 2013], http://www.sweettoothrewards.com/blog/2012/09/17/dear-best-buytarget-other-retailers-showrooming-isnt-the-problem.
12. Kelly, Meghan, „Makeup retailer Sephora launches iPad program (exclusive)" Venture Beat, 13 marca 2012, [dostęp: 26 stycznia 2013], http://venturebeat.com/2012/03/13/sephoraapple-ipad.
13. Longoria, Diane, „Top 3 Retailers Defeating Showrooming" The Adventures of Pointman, 8 listopada 2012, [dostęp: 26 stycznia 2013], http://www.pointsmith.com/blog/top-3-retailers-defeating-showrooming.
14. Wywiad z autorem, 25 września 2012.
15. Wywiad z autorem, 22 października 2012.
16. Wywiad z autorem, 22 października 2012.
17. Malik, Om, „New app MindMeld heralds the era of anticipatory computing" GIGAOM, 11 września 2012, [dostęp: 26 stycznia 2013], http://www.gigaom.com/2012/09/11/new-app-mindmeld-heralds-the-era-ofanticipatory-computing.
18. Galil, Leor, „Dan Deacon's App Can Help Create A New Concert Experience" Forbes.com, 31 sierpnia 2012, [dostęp: 26 stycznia 2013], http://www.forbes.com/sites/leorgalil/2012/08/31/dandeacons-app-can-help-create-a-new-concert-experience.
19. Wywiad z Kim Corak (z zespołu badawczego Youtility), 12 października 2012.
20. Wywiad z autorem, 23 listopada 2012.
21. Wywiad z Kim Corak (z zespołu badawczego Youtility), 4 listopada 2012.

Rozdział 7. Określenie potrzeb klienta
1. Wywiad z autorem, 19 września 2012.
2. Wyniki wyszukiwania dla „pellet smokers" w Google Trends (jedynie amerykańskie wyszukiwarki), [dostęp: 24 listopada 2013], http://www.google.com/trends/explore#q=pellet%20smokers&geo=US&cmpt=q.
3. Wyniki wyszukiwania dla „Facebook advertising" w Google Keyword Tool, [dostęp: 24 listopada 2013], https://adwords.google.com/o/Targeting/Explorer?__c=1000000000&__u=1000000000&ideaRequestType=KEYWORD_IDEAS.
4. Wielka dwunastka to zjednoczona grupa amerykańskich uniwersytetów na środkowym wschodzie i południowym wschodzie kraju.
5. Wywiad z autorem, 21 września 2012.
6. Nazwa „długi ogon" pochodzi z książki Chrisa Andersona o tym samym tytule i służy do opisu zjawiska występującego w marketingu interaktywnym, w którym hasła wydające się niezwykle specjalistycznymi i trudnymi mogą w sumie dostarczyć stronie więcej odwiedzających niż te, bardziej popularne i pospolite. Na przykład „telewizor Sony" vs. „telewizor Sony 50-inch LCD 3D".
7. Sentiment analysis pokazuje jak często w mediach społecznościowych pojawiają się pozytywne oraz negatywne wzmianki o danej marce.
8. Wywiad z autorem, 19 września 2012.
9. Wywiad z autorem, 22 października 2012.

Rozdział 8. Stwórz mapę potrzeb klienta, aby zbudować przydatny marketing
1. Komentarze znalezione w iTunes store dotyczące aplikacji What Knot to Do in the Greater Outdoors, 25 listopada 2012.
2. Wywiad z Kim Corak (z zespołu badawczego Youtility), 19 listopada 2012.
3. Wywiad z autorem, 5 października 2012.
4. Wywiad z autorem, 24 września 2012.
5. Neff, Jack, „Duracell Brings Charging Stations to Battery Park After Hurricane Sandy" Advertising Age, 31 października 2012, [dostęp: 26 stycznia 2013], http://adage.com/article/news/duracell-brings-charging-stations-battery-park/238078.
6. Wywiad z autorem, 24 września 2012.
7. „Global Cloud Index (GCI)" Cisco, [dostęp: 26 stycznia 2013], http://www.cisco.com/en/US/netsol/ns1175/networking_solutions_sub_solution.html.
8. Wywiad z autorem, 24 września 2012.
9. Wywiad z autorem, 9 października 2012.

Rozdział 9. Promuj swój marketing
1. Wywiad z autorem, 11 października 2012.
2. Wywiad z autorem, 18 września 2012.
3. Wywiad z autorem, 3 października 2012.
4. Rose, Robert, „Brand Storytelling Lessons from the Content 2020 Project" Content Marketing Institute, 4 listopada 2012, [dostęp: 26 stycznia 2013], http://contentmarketinginstitute.com/2012/11/brand-storytelling-content-2020-3.
5. Wywiad z Kim Corak (z zespołu badawczego Youtility), 23 października 2012.
6. ExactTarget na Facebooku i ExactTarget na Twitterze, [dostęp: 1 grudnia 2012], http://www.facebook.com/exacttarget i http://www.twitter.com/exacttarget.
7. Definicja na Wikipedia dla ExactTarget, [dostęp: 26 stycznia 2013], http://en.wikipedia.org/wiki/ExactTarget.
8. Webster et al., „The Social Habit ..."
9. „Facebook: A Profile of its 'Friends'" Pew Internet Tumblr, 16 maja 2012, [dostęp: 26 stycznia 2013], http://pewresearchorg/pubs/2262/facebook-ipo-friends-profile-social-networkinghabits-privacy-online-behavior.
10. Roberts, Jeff John, „Typical Twitter User is a Young Woman with an iPhone & 208 Followers" GIGAOM, 10 października 2012, [dostęp: 26 stycznia 2013], http://gigaom.com/2012/10/10/the-typical-twitter-user-is-a-young-womanwith-an-iphone-and-208-followers/.
11. Wywiad z autorem, 3 października 2012.

Rozdział 10. Dodaj Insourcing do swojego Youtility
1. Wywiad z autorem, 11 października 2012.
2. Wywiad z autorem, 23 października 2012.
3. Wywiad z autorem, 11 października 2012.
4. Wywiad z autorem, 4 października 2012.

Rozdział 11. Uczyń Youtility procesem, a nie projektem
1. Wywiad z autorem, 3 października 2012.
2. Wywiad z autorem, 21 września 2012.
3. Wywiad z Kim Corak (z zespołu badawczego Youtility), 24 października 2012.
4. Wywiad z autorem, 7 listopada 2012.
5. Wywiad z Kim Corak (z zespołu badawczego Youtility), 23 października 2012.
6. Wywiad z Kim Corak (z zespołu badawczego Youtility), 25 września 2012.

Rozdział 12. Pilnuj statystyk
1. Wywiad z autorem, 9 października 2012.
2. Wywiad z autorem, 7 listopada 2012.
3. Wywiad z autorem, 7 września 2012.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Polub nas na Facebooku