• Perspektywy rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw - uwarunkowania strategiczne

Opiniowana monografia pt. „Perspektywy rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw. Uwarunkowania strategiczne" (Redakcja Naukowa A. Jabłoński i M Jabłoński), mająca charakter pracy zbiorowej prezentuje ważną dla zarządzania strategicznego problematykę modeli biznesu w części dotyczącej uwarunkowań strategicznych rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw. Celem monografii jest przedstawienie kluczowych aspektów perspektyw rozwoju koncepcji modeli biznesu różnie zdefiniowanych. Wartością naukową pracy jest wielowymiarowość ujęcia tej problematyki dzięki różnorodności tematycznej prezentowanych w poszczególnych jej częściach. Opracowane zostały one przez Autorów reprezentujących różne ośrodki naukowe naszego kraju i powstały w wyniku prowadzonych przez nich badań własnych ,prac projektowych i eksperckich. Tworzące monografię rozdziały obejmują zarówno rozważania teoretyczne, jak i wyniki badań empirycznych, w tym także studia przypadków. (...) Praca charakteryzuje się dużymi walorami naukowymi k

Podtytuł Perspektywy rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw - uwarunkowania strategiczne
Autor Adam Jabłoński, Marek Jabłoński (red.)
Rok wydania 2019
Oprawa Miękka
Format 165x235
Stron Bd.
0
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24h
ISBN 978-83-7556-452-5
Opiniowana monografia pt. „Perspektywy rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw. Uwarunkowania strategiczne" (Redakcja Naukowa A. Jabłoński i M Jabłoński), mająca charakter pracy zbiorowej prezentuje ważną dla zarządzania strategicznego problematykę modeli biznesu w części dotyczącej uwarunkowań strategicznych rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw. Celem monografii jest przedstawienie kluczowych aspektów perspektyw rozwoju koncepcji modeli biznesu różnie zdefiniowanych. Wartością naukową pracy jest wielowymiarowość ujęcia tej problematyki dzięki różnorodności tematycznej prezentowanych w poszczególnych jej częściach. Opracowane zostały one przez Autorów reprezentujących różne ośrodki naukowe naszego kraju i powstały w wyniku prowadzonych przez nich badań własnych ,prac projektowych i eksperckich. Tworzące monografię rozdziały obejmują zarówno rozważania teoretyczne, jak i wyniki badań empirycznych, w tym także studia przypadków. (...) Praca charakteryzuje się dużymi walorami naukowymi którymi są: aktualna i interesująca problematyka badawcza dotycząca modeli biznesu - istotnego obszaru zarządzania strategicznego i operacyjnego przedsiębiorstwem, wysoki merytoryczny poziom analizy bibliometrycznej literatury i autorskich rozważań teoretycznych oraz badań empirycznych bogatych w przykłady z praktyki gospodarczej, obserwowane (w przypadkach wielu rozdziałów) autorskie, holistyczne podejście do uwarunkowań strategicznych perspektyw rozwoju modeli biznesu umożliwiające badanie ich wielowymiarowego i interdyscyplinarnego charakteru. (...) Stwierdzam, że recenzowana monografia związana jest z bardzo istotną problematyką zarządzania strategicznego jaką są modele biznesu. Mają one duże znaczenie w teorii i praktyce zarządzania. Monografia zawiera bogatą treść teoretyczną jak i wyniki badań empirycznych poświęconych zagadnieniu uwarunkowań strategicznych rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw. Z pewnością praca wzbudzi zainteresowanie wśród praktyków, jak i teoretyków zarządzania. Aktualna problematyka oraz walory naukowe i badawcze czynią recenzowaną monografię godną polecenia.

Prof. dr hab. inż. Jan Brzóska
Politechnika Śląska
Wydział Organizacji i Zarządzania
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Polub nas na Facebooku