Private Banking - marketing, jakość, sprzedaż

Autorzy: Dorota Bednarska-Olejniczak
Rodzaj
Private Banking - marketing, jakość, sprzedaż
Wydawca: CeDeWu
ISBN:978-83-7556-256-9
Data dodania:2014-05-21
Format: 165x235
Oprawa: Miękka
Podtytuł: Private Banking - marketing, jakość, sprzedaż
Rok wydania: 2010
Stron: 262


Private banking - bankowość dedykowana zamożnym klientom indywidualnym jest jednym z najmłodszych i najintensywniej rozwijających się obszarów działań banków w Polsce. Wyznacznikiem sukcesu w działalności banków w tym perspektywicznym segmencie jest m.in. umiejętność takiego prowa­dzenia działań marketingowych i obsługi klienta, które pozwalają na zbudowanie jego lojalności, co w efekcie przekłada się na wzrost rentowności. Pierwszym krokiem w tworzeniu lojalności jest zapewnienie przez bank wysokiej jakości usług, która z kolei przyczynia się do odczuwania przez klienta satysfakcji. W związku z tym powstają pytania: Co dla klienta private banking oznacza wysoka jakość? Które elementy procesu usługowego w znaczą­cy sposób wpływają na odczuwanie zadowolenia ze świadczonych usług? W jaki sposób banki świadczące usługi private banking powinny zarządzać jakością swoich usług? Czy jakość usług private banking świadczonych obecnie na polskim rynku jest zgodna z oczekiwaniami klientów? Czy osobiści doradcy klientów, mający z nimi najbliższy kontakt, trafnie oceniają stopień zaspokojenia ich potrzeb? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi udziela niniej­sza książka.



W książce szczegółowo omówiono następujące zagadnienia:
- istotę i cechy private banking i personal banking
- genezę i obecną sytuację private banking w Polsce i na świecie
- segmentację zamożnych klientów indywidualnych i wynikające z niej implikacje marketingowe
- źródła i sposoby pozyskiwania klientów private banking
- kwestie komunikacji marketingowej w obszarze private banking
- istotę i znaczenie jakości w usługach private banking, w tym jej rolę w kształtowaniu lojalności klientów
- koncepcje zarządzania jakością w usługach bankowych
- metody i techniki przydatne w badaniu jakości usług bankowych
- ocenę jakości usług private banking świadczonych obecnie przez banki w Polsce ? z perspektywy klientów a także ich doradców
- koncepcję doskonalenia jakości usług private banking świadczonych przez banki zamożnym klientom w Polsce.

Wprowadzenie 5



Rozdział 1

Bankowość dla zamożnych klientów indywidualnych jako obszar działalności banków 7

1.1. Istota i cechy private banking i personal banking 7

1.2. Bankowość dla zamożnych klientów indywidualnych - geneza i obecna sytuacja na świecie 24

1.3. Private banking i personal banking w Polsce 35

1.4. Rodzaje i specyfika usług bankowych oferowanych zamożnym klientom indywidualnym w Polsce i na świecie 44

1.5. Segmentacja zamożnych klientów indywidualnych jako podstawa kształtowania oferty bankowej 51

1.6. Rola marketingu w pozyskiwaniu klientów private banking 59

1.7. Komunikacja marketingowa w obszarze private banking 65



Rozdział 2

Kształtowanie jakości usług jako istotny element marketingu bankowego 71

2.1. Jakość w ujęciu marketingowym 71

2.2. Jakość w usługach i jej znaczenie dla banku 83

2.3. Jakość usług a satysfakcja i lojalność klientów banku 115

2.4. Zarządzanie jakością w banku - charakterystyka wybranych koncepcji 135



Rozdział 3

Jakość private banking w opiniach zamożnych klientów indywidualnych

i ich doradców (wyniki badań bezpośrednich) 169

3.1. Metody i techniki badania jakości usług 169

3.2. Opis procedury badawczej 184

3.3. Ocena jakości usług private banking w opiniach zamożnych klientów indywidualnych - wyniki badań 192

3.4. Ocena jakości usług private banking - opinie osobistych doradców klientów - wyniki badań 218

3.5. Koncepcja doskonalenia jakości usług bankowych oferowanych zamożnym klientom indywidualnym w Polsce - rekomendacje 226



Zakończenie 241

Bibliografia 245

Załączniki 257

Opinie i oceny (0)

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Komentarze i opinie mogą dodawać tylko zalogowani Klienci.
Oprogramowanie sklepu internetowego SKY-SHOP Sklep internetowy
Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie

Produkt został dodany do koszyka

Do Twojego koszyka została dodana wybrana ilość sztuk produktu. Podczas realizacji zamówienia będzie można ją zmienić.

Szczegółowa zawartość koszyka znajduje się u góry strony pod ikoną koszyka.

Informacja

Produkt został dodany do przechowalni

Dział handlowy

- Tel: 22 396 15 00 
- Mob. 53 396 15 00

- E-mail:

hurt@cedewu.pl
dystrybucja@cedewu.pl

imagedystrybucja.cedewu