Faktoring w bankowości - strategia przyszłości

Autorzy: Dorota Korenik
Rodzaj
Rozdział 2. Faktoring i jego potencjał
Rozdział 1. Wprowadzenie do zagadnienia faktoringu jako usługi finansowej dla małych i średnich przedsiębiorstw
Dorota Korenik
stron: 52
4.00
978-83-7941-153-8
Rozdział 5. Bankowość lokalna a faktoring w świetle reguł gospodarki przyszłości (opartej na wiedzy i informacji)
Dorota Korenik
stron: 52
4.00
978-83-7941-157-3
E-book - cała książka
Dorota Korenik
stron: 216
19.00
978-83-7941-152-8
Rozdział 4. Aspekt przewagi konkurencyjnej i konkurencyjności banku w branży faktoringowej
Dorota Korenik
stron: 64
4.00
978-83-7941-156-6
Faktoring w bankowości - strategia przyszłości
Dorota Korenik
stron: 216
44.00
978-83-60089-66-8
Rozdział 3. Możliwości wykorzystania potencjału faktoringu; rynek usług faktoringowych w Polsce i Unii Europejskiej
Dorota Korenik
stron: 66
4.00
978-83-7941-155-9
Wydawca: CeDeWu
ISBN:978-83-7941-154-2
Data dodania:2014-09-16
Format: 165x235
Oprawa: E-book
Podtytuł: Rozdział 2. Faktoring i jego potencjał
Rok wydania: 2014
Stron: 86
Typ pliku: PDF


Dorota Korenik nie tylko w sposób wszechstronny prezentuje przedmiot faktoringu i kierunki jego rozwoju, ale także, co jest novum w dość już bogatej literaturze poświęconej tej usłudze finansowej, wskazuje na potencjał możliwości i wykorzystania factoringu przez różne kategorie klientów i oferentów.
Prof.zw.Dr hab.Ewa Bogacka-Kisiel

Książka ta stanowi złożone studium faktoringu: jego istoty (która wcale,jak by to się mogło wydawać, nie jest jednoznaczna), przydatności w praktyce gospodarczej (faktycznej i potencjalnej, dla różnych zainteresowanych stron), czynników na niego wpływających (występujących po stronie popytu i podaży), oraz ograniczeń i perspektyw rozwoju (w ujęciu prawnoregulacyjnym, rynkowym i w świetle reguł nowej gospodarki); przy czym wszystkie te elementy są niezbędne dla lepszego i pełniejszego wyjaśnienia elementów kolejnych i w tym opracowaniu najistotniejszych, czyli związków faktoringu z bankowością oraz znaczeniem dla przetrwania i rozwoju banku zwłaszcza lokalnego.

Wprowadzenie 5

Rozdział 1
Wprowadzenie do zagadnienia faktoringu jako usługi finansowej dla małych i średnich przedsiębiorstw 11
1.1. Adresaci i podmioty mające znaczenie dla korzystania z faktoringu w działalności gospodarczej (ze szczególnym uwzględnieniem MSP w Polsce) 11
1.2. Podstawowe problemy finansowe małych i średnich firm (MSP) i model usługi finansowej jako sposobu ich rozwiązywania 24

Rozdział 2
Faktoring i jego potencjał 37
2.1. Mocne strony faktoringu 37
2.2. Słabe strony faktoringu 67
2.3. Potencjał faktoringu na tle alternatywnych rozwiązań (instrumentów) finansowych 83

Rozdział 3
Możliwości wykorzystania potencjału faktoringu; rynek usług faktoringowych w Polsce i Unii Europejskiej 97
3.1. Wprowadzenie - aspekt konkurencji i konkurencyjności rynku (branży) usług faktoringowych 97
3.2. Charakterystyka i ocena ogólna polskiego rynku (w świetle jego ewolucji po 1989 roku) 100
3.3. Mechanizmy rozwoju oraz potencjał wzrostu rynku faktoringowego w Unii Europejskiej 117

Rozdział 4
Aspekt przewagi konkurencyjnej i konkurencyjności banku w branży faktoringowej 137
4.1. Faktoring w kręgu spraw strategicznych banku uniwersalnego 137
4.2. Nowa Umowa Kapitałowa Bazylea II i jej konsekwencje dla banków i instytucji faktoringowych 150
4.3. Faktoring szansą dla bankowości lokalnej 165

Rozdział 5
Bankowość lokalna a faktoring w świetle reguł gospodarki przyszłości (opartej na wiedzy i informacji) 175

Zakończenie 201
Bibliografia 205

Opinie i oceny (0)

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Komentarze i opinie mogą dodawać tylko zalogowani Klienci.
Oprogramowanie sklepu internetowego SKY-SHOP Sklep internetowy
Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie

Produkt został dodany do koszyka

Do Twojego koszyka została dodana wybrana ilość sztuk produktu. Podczas realizacji zamówienia będzie można ją zmienić.

Szczegółowa zawartość koszyka znajduje się u góry strony pod ikoną koszyka.

Informacja

Produkt został dodany do przechowalni

Dział handlowy

- Tel: 22 396 15 00 
- Mob. 53 396 15 00

- E-mail:

hurt@cedewu.pl
dystrybucja@cedewu.pl

imagedystrybucja.cedewu