• Controlling w przedsiębiorstwach produkcyjnych (wyd. II)

Książka stanowi syntetyczną analizę rozwiązań controllingowych istniejących w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach produkcyjnych. Zamysłem autorki było przybliżenie menedżerom narzędzia, jakim jest controlling, dzięki któremu można doprowadzić do poprawy efektywności oraz zwiększyć wartość przedsiębiorstwa. Opracowanie zawiera przykłady funkcjonujących w przedsiębiorstwach rozwiązań, które mogą posłużyć czytelnikowi jako wzór do wdrożenia nowych czy modyfikacji istniejących rozwiązań controllingowych. Książka została przygotowana z myślą o menedżerach różnych szczebli, pracownikach działów controllingu oraz studentach kierunków ekonomicznych. Może również być pomocna osobom prowadzącym własną działalność gospodarczą.

Podtytuł Controlling w przedsiębiorstwach produkcyjnych (wyd. II)
Autor Elżbieta Janczyk-Strzała
Rok wydania 2014
Oprawa Miękka
Format 165x235
Stron 184
50.00 34.50
Do końca promocji pozostało:
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24h
ISBN 978-83-7556-703-8

Książka stanowi syntetyczną analizę rozwiązań controllingowych istniejących w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach produkcyjnych. Zamysłem autorki było przybliżenie menedżerom narzędzia, jakim jest controlling, dzięki któremu można doprowadzić do poprawy efektywności oraz zwiększyć wartość przedsiębiorstwa.

Opracowanie zawiera przykłady funkcjonujących w przedsiębiorstwach rozwiązań, które mogą posłużyć czytelnikowi jako wzór do wdrożenia nowych czy modyfikacji istniejących rozwiązań controllingowych.

Książka została przygotowana z myślą o menedżerach różnych szczebli, pracownikach działów controllingu oraz studentach kierunków ekonomicznych.

Może również być pomocna osobom prowadzącym własną działalność gospodarczą.

Wstęp 7

Rozdział 1. Controlling w zarządzaniu przedsiębiorstwem 11
1.1. Pojęcie controllingu 11
2.1. Funkcje i zadania controllingu 16
1.2. Rola i zadania służb controllingowych 28
1.2. Narzędzia informatyczne wspierające controlling 41

Rozdział 2. Ogólna charakterystyka badanych przedsiębiorstw 47
2.1. Dobór przedsiębiorstw do badania 47
2.2. Charakterystyka badanych przedsiębiorstw 56
2.3. Ogólne informacje o systemach controllingu badanych przedsiębiorstw 62

Rozdział 3. Controlling w praktyce przedsiębiorstw produkcyjnych 75
3.1. Obszar planowania w controllingu badanych przedsiębiorstw 76
3.2. Koordynacja i kontrola w controllingu badanych przedsiębiorstw 90
3.3. Raportowanie wewnętrzne i sprawozdawczość na zewnątrz przedsiębiorstw 106
3.4. Wyniki badań własnych a obserwacje innych autorów 124

Rozdział 4. Perspektywy rozwoju controllingu w przedsiębiorstwach produkcyjnych 129
4.1. Kierunki rozwoju controllingu przedsiębiorstw produkcyjnych w świetle studiów literaturowych 129
4.2. Rozwój controllingu w grupach badanych przedsiębiorstw 134
4.3. Perspektywy i możliwości wdrożenia controllingu w przedsiębiorstwach produkcyjnych 144

Zakończenie 155
Literatura 159
Załącznik 1 165
Załącznik 2 167
Załącznik 3 175
Załącznik 4 179
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.