CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu (wyd. II)

Autorzy: Katarzyna Pawlikowska, Marek Poleszak
Rodzaj
38.00 28.50
CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu (wyd. II)
Wydawca: CeDeWu
ISBN:978-83-7556-650-5
Data dodania:2014-05-21
Format: 145x210
Oprawa: Miękka
Podtytuł: CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu (wyd. II)
Rok wydania: 2014
Stron: 194


Celem publikacji „CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie prak­tycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zacho­waniami konsumentek.

Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększenia udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelni­ków w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania.

Publikacja pomoże Czytelnikowi w przygotowaniu:
- strategii komunikacji z rynkiem oraz koncepcji sprzedaży towarów/usług do wybranej grupy docelowej kobiet poprzez praktyczne wykorzystanie kobie­cych kodów komunikacji;
- audytu - polegającego na porównaniu aktualnego stanu swojej organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta oraz marketingu i komunikacji rynko­wej z aktualnymi oczekiwaniami rynku, a także trendami w ramach female economy;
- szkolenia - skierowanego do specjalistów z działów sprzedaży, obsługi klienta, marketingu i komunikacji mającego na celu podniesienie efektywności komunikacji z konsumentkami oraz zwiększenia sprzedaży.

Nie jest to książka wyłącznie dla marketerów, ale dla wszystkich osób zainteresowanych zmianami ekonomiczno-społecznymi, jakie zachodzą w dzisiej­szym świecie. To także zbiór informacji dla tych, którzy są ciekawi rozwiązań realizowanych na podstawie badań naukowych, stanowiących nieocenio­ne źródło informacji i inspiracji oraz umożliwiających sprawne i efektywne operowanie na dynamicznie zmieniającym się globalnym rynku, którego jeste­śmy integralną częścią.

Zamiast przedmowy 5

Rozdział 1
Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne 7
1.1. Dlaczego komunikacja i sprzedaż skierowane do kobiet? - zmiany społeczno-ekonomiczne na świecie 7
1.2. Różnice w postrzeganiu świata i komunikacji u kobiet i mężczyzn 10
1.3. Płeć kulturowa (psychologiczna) 21
1.4. Female Economy a Womenomics 26

Rozdział 2
Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu 37
2.1. Co to jest gender marketing? 37
2.2. Potencjał i charakterystyka nowego rynku 43
2.3. Kobieta jako grupa docelowa w komunikacji zewnętrznej - segmentacja konsumentek 70
2.4. Kobiece kody komunikacji - CZUJESZ? 82
2.5. Proces zakupowy konsumentek - ogólne założenia 130
2.6. 4R 149

Rozdział 3
Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet 155
3.1. Różnice i podobieństwa w procesie zakupowym kobiet i mężczyzn 155
3.2. Zasady sprzedaży skierowanej do kobiet 159
3.3. Jak to robimy w praktyce, realizując potrzeby konsumentki? 163
3.4. Przegląd przestrzeni sprzedaży na przykładzie sklepu 165
3.5. Jak to robimy w praktyce, realizując pragnienia konsumentki? 170
3.6. Szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta 172
3.7. W trakcie sprzedaży - praktyczne rady 179
3.8. Utwierdź konsumentkę w przekonaniu, że dobrze wybrała 181

Aneks: Szkolenie dla sprzedawców - przykład 185
Bibliografia 189

Opinie i oceny (0)

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Komentarze i opinie mogą dodawać tylko zalogowani Klienci.
Oprogramowanie sklepu internetowego SKY-SHOP Sklep internetowy
Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie

Produkt został dodany do koszyka

Do Twojego koszyka została dodana wybrana ilość sztuk produktu. Podczas realizacji zamówienia będzie można ją zmienić.

Szczegółowa zawartość koszyka znajduje się u góry strony pod ikoną koszyka.

Informacja

Produkt został dodany do przechowalni

Dział handlowy

- Tel: 22 396 15 01
- Mob. 508 200 252

- Fax: 22 827 38 89
- E-mail: dystrybucja@cedewu.pl
imagedystrybucja.cedewu